Omdömen

Några omdömen från mina kunder

"Superglad över att jag valde dig💛"
"Extremt nöjd."
"En trygg och flexibel fotograf"
"Fångade verkligen barnen så som de är"
"Det är tredje gången som Emma fotograferar oss."
"Så lätt, trevligt och avslappnat att jobba med Emma!"
"Supertrevlig och väldigt professionell!"
"Bilderna jag fick var superbra kvalitet"
"Otroligt duktig och grymt fina bilder."
"Mycket fina bröllopsbilder"
"Väldigt lätt att arbeta med"
"Kunde inte vara mer nöjd!"
"Grymt duktig porträttfotograf"
"Du har fångat händelsen i det rätta ögonblicket."
"Det kändes helt rätt från början"
"Super professionell och effektiv"
"Väldigt avslappnat och naturligt"
"Fantastisk med barnen!"
"Supernöjd med mina porträttbilder!"
"Lyhörd, professionell och kreativ"
"Många bra förslag"
"Vi fick jättebra kontakt med Emma."
"Lyhörd och initiativrik."
"Fångade själen i min verksamhet"
"Naturligt och vackert resultat!"
"Listened carefully to our requests"
"Allt i en enda bild."
"An absolute pleasure to work with"
"Otrolig rolig fotografering!"
"Superglad över att jag valde dig💛"
Beskrivning

"Jag ÄLSKAR bilderna! Du är en fantastisk fotograf och jag blev positivt överraskad över hur bra bilderna blev. Tack så jättemycket! Du var verkligen grym!
Bilderna var fantastiska, men inte bara det, hela processen var smidig och rolig och jag är superglad över att jag valde dig 💛"

  • Porträttfoto

    "Emma är en grymt duktig porträttfotograf som får en att slappna av och hittar rätt vinklar. Hon är vass på att snabbt förstå och gestalta ditt koncept eller den känsla du är ute efter. Och så har hon en härlig personlighet. Jag är mer än nöjd med mina författarbilder som hon tagit!"

    /Marthina

  • Reklamfoto

    "Emma Ingolf was a pleasure to work with. She went out of her way to give us the product we wanted and listened carefully to our requests. I would very highly recommend working with Emma."

    /Steven Davy, Manager of Denmark Rugby League

  • Barnfoto

    "Emma lyckades på ett professionellt och lekfullt sätt engagera våra två femåringar gång på gång under fotograferingen, en uppgift som inte är helt lätt. Bilderna blev superbra, och fångade verkligen barnen så som de är, fantastiskt fint!"

    /Mamma Marie

  • Bröllopsfotografering

    "Emma fotograferade våra brudparsbilder och under vigseln. Hon gav oss många bra förslag och var mycket intresserad av att bilderna skulle bli som vi ville. Förutom vackra fotografier på oss som brudpar fångade hon även flera fina små händelser med släkt och vänner. Händelser vi som brudpar annars inte hade fått se. Vi kan starkt rekommendera Emma!"

    /Per och Frida

  • Fotografering

    "Jag blir alltid imponerad av Emmas kreativitet samt energi. Hon ser alltid möjligheter samt lösningar! Hon smittar med sin positivitet och arbetsglädje! Kan starkt rekommendera Emma som samarbetspartner."

    /Therese, Rehabdogs

  • Modellfoto
    "Jag ÄLSKAR bilderna! Du är en fantastisk fotograf och jag blev positivt överraskad över hur bra bilderna blev. Tack så jättemycket! Du var verkligen grym! Bilderna var fantastiska, men inte bara det, hela processen var smidig och rolig och jag är superglad över att jag valde dig 💛"

    /Hadi

Comments are closed.

  • Har du en fråga?