Jag har under en tid arbetat med en ny hemsida åt hälsohemmet Mistelgården, och nu är den uppe! För kunden, precis som för mig, var det mycket viktigt att förmedla känslan av Mistelgården. Redan på hemsidan behöver gästen få en försmak av upplevelsen att komma till Mistelgården. Värdegrund och identitet har översatts i bild, text och struktur.
Jag har i nära samarbete med kunden tagit fram layout, texter, bilder och byggt hemsidan. Många av bilderna har jag fotograferat själv.
På Mistelgårdens hemsida hittar man också de gästberättelser som jag gjorde vid ett tidigare tillfälle. Att gäster eller kunder får komma till tals på hemsidan borde vara en självklarhet för alla företag. Det ger tyngd åt vad företaget själva berättar när kunderna berättar samma sak. Intervjuerna som jag gjorde med gästerna hjälpte mig även att formulera Mistelgårdens värdegrund, vilken naturligtvis finns att läsa på hemsidan. Att ha en formulerad värdegrund underlättar för alla medarbetare att följa samma linje i sitt arbete. Företaget befäster då sina värderingar ännu starkare och gästen/kunden får sina förväntningar uppfyllda.
Arbetet med Mistelgårdens nya hemsida har varit fantastiskt roligt då vi har varit noga med varje liten detalj. Därför känns resultatet mycket bra!
Relaterade artiklar
- Analys av hemsida är en tjänst jag har tagit fram för att den ska vara en prisvärd hjälp i arbetet med er hemsida. Min reklamflyer för analys av hemsida har precis kommit från tryckeriet Jag vet att många företag inte är helt nöjda med hur deras hemsida ser ut idag, men de vet…
- Häromdagen fick jag ett mejl från ett av 2013's brudpar där de än en gång tackade för sina bilder. Det gör mig så glad att få den här uppdateringen när vänner och familj har sett bilderna och gett positiva kommentarer. Ibland får jag också veta vilken bild som blev vald…